polje: pravo
grana: europsko privatno pravo
potpodrucje: pravo zaštite potrošača
oglašavanje koje izravno ili neizravno upućuje na takmaca, njegovu robu ili usluge
Izvor: ZNOoglašavanje koje izravno ili neizravno upućuje na takmaca, njegovu robu ili usluge
Rod: nema
Vrsta riječi: višerječni naziv
Definicija pojma usporedno oglašavanje preuzeta je iz čl. 2. sl. c) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 3. Zakona o nedopuštenom oglašavanju i sa zavaravajućim oglašavanjem čini jedan od pojavnih oblika oglašavanja. U skladu s odredbama Direktive 2006/114/EZ i Zakona o nedopuštenom oglašavanju uz ispunjenje određenih pretpostavaka usporedno oglašavanje može biti dopušteno. Treba primijetiti da Zakon o nedopuštenom oglašavanju prilikom preuzimanja definicije pojma oglašavanje iz čl. 2. sl. a) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 1. Zakona umjesto pojma roba upotrebljava pojam proizvod, dok kod preuzimanja definicije pojma usporedno oglašavanje iz čl. 2. sl. c) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 3. umjesto daljnjega konzistentnog upotrebljavanja pojma proizvod upotrebljava pojam roba.