polje: pravo
grana: europsko privatno pravo
potpodrucje: pravo zaštite potrošača
oglašavanje koje na bilo koji način, uključujući njegovo predstavljanje, dovodi u zabludu ili je vjerojatno da će dovesti u zabludu osobe kojima je upućeno ili do kojih dopire pa je vjerojatno da će zbog toga utjecati na njihovo ekonomsko ponašanje, odnosno da zbog toga povređuje ili je vjerojatno da će povrijediti takmace
Izvor: ZNOoglašavanje koje na bilo koji način, uključujući njegovo predstavljanje, dovodi u zabludu ili je vjerojatno da će dovesti u zabludu osobe kojima je upućeno ili do kojih dopire pa je vjerojatno da će zbog toga utjecati na njihovo ekonomsko ponašanje, odnosno da zbog toga povređuje ili je vjerojatno da će povrijediti takmace
Rod: nema
Vrsta riječi: višerječni naziv
Definicija pojma zavaravajuće oglašavanje odgovarajuće je preuzeta iz čl. 2. sl. b) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 2. Zakona o nedopuštenom oglašavanju i s usporednim oglašavanjem čini jedan od pojavnih oblika oglašavanja. U skladu s odredbama Direktive 2006/114/EZ i Zakona o nedopuštenom oglašavanju zavaravajuće oglašavanje je zabranjeno.