polje: filologija
grana: opće jezikoslovlje (lingvistika)
potpodrucje: glotodidaktika
korisnikovo/učenikovo poznavanje načela prema kojima su poruke organizirane, strukturirane i prilagođene kontekstu, korištene za obavljanje komunikacijskih funkcija, nizane u skladu s interakcijskim i transakcijskim shemema
Izvor: ZEROJ (2005.)korisnikovo/učenikovo poznavanje načela prema kojima su poruke organizirane, strukturirane i prilagođene kontekstu, korištene za obavljanje komunikacijskih funkcija, nizane u skladu s interakcijskim i transakcijskim shemema
"O pragmatičnoj kompetenciji moguće je govoriti samo u ovisnosti o jezičnoj i sociolingvističkoj kompetenciji. Također treba ih proučavati i poučavati uzimajući u obzir komunikacijske aktivnosti i strategije proizvodnje, primanja i međudjelovanja, kontekst korištenja jezikom i tekst kao središte svakoga komunikacijskoga procesa."
Izvor: Nazalević Čučević (2013.b)Rod: nema
Vrsta riječi: višerječni naziv