polje: filologija
grana: opće jezikoslovlje (lingvistika)
potpodrucje: glotodidaktika
poznavanje te sposobnost percepcije i produkcije fonema, alofona, fonetskih obilježja po kojima se razlikuju, fonetskoga sastava riječi, rečenične fonetike, naglaska i ritma rečenice, intonacije, fonetske redukcije, redukcije samoglasnika, naglašenih i nenaglašenih slogova, asimilacije, elizije
Izvor: ZEROJ (2005.)poznavanje te sposobnost percepcije i produkcije fonema, alofona, fonetskih obilježja po kojima se razlikuju, fonetskoga sastava riječi, rečenične fonetike, naglaska i ritma rečenice, intonacije, fonetske redukcije, redukcije samoglasnika, naglašenih i nenaglašenih slogova, asimilacije, elizije
"Budući da fonološka kompetencija uz sposobnost proizvodnje označava i sposobnost opažanja i primanja glasova (fonema i alofona, razlikovnih obilježja), slogova, naglasnih i prozodijskih obilježja, uz opise izgovora govornika na razini B1, često se opisuje i izgovor njegovih sugovornika, tj. izgovor osoba koje govornik na razini B1 može razumjeti (v. 2.2.1.1. Aktivnosti i strategije proizvodnje, 2.2.1.2. Aktivnosti i strategije primanja, 2.2.1.3. Aktivnosti i strategije međudjelovanja, 3.3.1. Funkcionalna kompetencija na razini B1 prema ZEROJ-u)."
Izvor: Banković-Mandić (2013.)Rod: nema
Vrsta riječi: višerječni naziv