polje: filologija
grana: opće jezikoslovlje (lingvistika)
potpodrucje: glotodidaktika
pristup u poučavanju inoga jezika po kojemu su gramatika i značenje neprestano povezani
Izvor: Udier, Gulešić Machata i Čilaš Mikulić (2006.)pristup u poučavanju inoga jezika po kojemu su gramatika i značenje neprestano povezani
"Gramatičko-semantički pristup podrazumijeva tumačenje što su padeži te koja značenja i uloge padeži imaju. Postupno se uče površinski padeži i neprestano se povezuju s dubinskima, a uče se i prijedlozi i glagoli koji idu uz pojedine površinske padeže. Ovime su opisane i objašnjene samo one padežne uloge koje smatramo dijelom osnovnoga poučavanja hrvatskoga kao stranoga i drugoga jezika. Pristup obradi i usvajanju drugih padežnih uloga zahtijeva poseban opis i analizu."
Izvor: Udier, Gulešić Machata i Čilaš Mikulić (2006.)Rod: nema
Vrsta riječi: višerječni naziv
Njemačka istovrijednica grammatisch-semantischer Ansatz nije potvrđena u njemačkome jezikoslovlju.