ciljna veličina i mjerilo strategijskih mogućnosti poduzeća kojom se utvrđuje utjecaj tržišta na povećanje vrijednosti poduzeća, a koja se izračunava kao razlika između tržišne vrijednosti i vrijednosti uloženoga tuđeg i vlastitog kapitala
Izvor: Tintor (2009)ciljna veličina i mjerilo strategijskih mogućnosti poduzeća kojom se utvrđuje utjecaj tržišta na povećanje vrijednosti poduzeća, a koja se izračunava kao razlika između tržišne vrijednosti i vrijednosti uloženoga tuđeg i vlastitog kapitala
"Na kraju se može konstatirati da iz obrazloženja i formaliziranih iskaza koji predstavljaju rezidualne veličine rezultata ukupnog poslovanja proizlazi da su, i u formalnom pogledu, ekonomska dodana i tržišna dodana vrijednost dijelovi ukupne vrijednosti poduzeća te da potpunije izražavaju veličinu i podrijetlo stvarne zarade ukupnog poslovanja, odnosno realnije pokazuju stvarnu zaradu cjeline poduzeća."
Izvor: Tintor (2009)Rod: nema
Vrsta riječi: višerječni naziv